Vrienden worden?

Vrienden van de stichting Kunstbestek kunnen ons een vaste plek in Bennekom geven

Stichting Kunstbestek wil graag, in samenwerking met de Kunstfactorij, een vast podium bieden aan kunst. Hiervoor hebben we een permanente lokatie nodig in Bennekom, liefst in ‘t centrum. Want op die manier wordt kunst zichtbaar en makkelijk toegankelijk. De Kunstfactorij is inmiddels al bijna 3 jaar gehuisvest aan de Dorpsstraat maar dit zijn steeds tijdelijke locaties. Graag willen we een vaste locatie waar we kunst kunnen tonen van lokale kunstenaars, workshops en lessen kunnen geven en ruimte hebben voor opslag van restmateriaal. Om voor langere tijd een lokatie te kunnen huren hebben we geld nodig.

Vind jij het ook belangrijk dat kunst in Bennekom een vast podium krijgt, word dan Vriend van Stichting Kunstbestek.

Voor wat, hoort wat…

Wordt jij een Goede Vriend, voor 25 euro per jaar, dan krijg je van ons als bedankje een ansichtkaart naar keuze van Redmer Hoekstra.

Een Hechte Vriend, 50 euro per jaar, ontvangt 3 ansichtkaarten naar keuze van Redmer Hoekstra.

Een Hartsvriend, 100 euro per jaar, krijgt van ons een kalender van Redmer Hoekstra cadeau.

Word jij een Buitengewone Vriend en steun je ons met 250 euro of meer per jaar, dan belonen we dit met het wandbord Zebra van Redmer Hoekstra.

Wil jij ons zakelijk sponsoren, dan zorgen we uiteraard voor vermelding op onze websites.

En zoals goede vrienden betaamd, geldt vriendschap voor langere tijd.

Via onderstaand formulier kun je aangeven dat je vriend wilt worden

Voor eenmalige donaties verwijzen we je naar onze donatiepagina.